Simply marketing

Visuell identitet för stöd till familjer & barn

Hur kan en webbsida locka hemmasittande barn, unga och deras familjer till aktivering? Tillsammans tog vi fram en visuell identitet som kan tala till barn och familjer i kris och ett formspråk som kan lyfta även tunga ämnen.

VISUELL IDENTIET 87%
WEBBSIDA MED BOKNING 76%
SOCIALA MEDIER 60%
TEXT & BILD 55%

Webbsida med bokningssystem

Webbsidan skulle vara tydlig, välkomnande och erbjuda bokning av tjänster som aktivering, hundpromenader, träning och massage. Efter en digital strategi kom vi fram till att första steget, kontakttagandet, är det svåraste för barn och familjer som mår dåligt, därför skapade vi  en välkomnande startsida och pop-up som fokuserar på att skapa relation och en första rådgivning.

Webbsida responsiv
Webbsida responsiv
Kontaktormulär
Webbsida

Med ett bokningssystem kan familjer snabbt och enkelt boka möten. Bokningssystemet möjliggör även försäljning av biljetter till föreläsningar och workshops på temat barn och hälsa.

Visuell identitet & sociala medier

Tillsammans tog vi fram en visuell identitet som kan tala till barn och familjer i kris och ett formspråk som kan lyfta även tunga ämnen.

Intresserad av en liknande lösning?

Kul! Boka in ett möte så löser vi det!